O nouă porţie de bancuri


  • – As dori un pachet de prezervative negre!
    – De ce tineti neaparat sa fie negre?
    – Merg la vaduva amicului meu sa ii transmit condoleantele mele.
  • Popescu merge la doctor:
    – Domnule doctor, ceva nu e in ordine cu scula mea!
    Medicul il consulta:
    – Nu-i nici o problema serioasa… Du-te acasa si pune-ti scula in lapte, de doua ori pe zi, timp de o saptam�na. Dupa asta va fi ca si noua.
    Popescu merge acasa si cere de la gazda lui un pahar cu lapte. Intra cu el in camera si se incuie inauntru. Batrinica, foarte curioasa din fire, se furisaza la usa lui Popescu si se uita pe gaura cheii. Uluita isi spune:
    – Am trait deja optzeci de ani, am ingropat trei soti si eu numai acum aflu ca asa se incarca…
Published in: on februarie 11, 2011 at 12:01 am  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2011/02/11/o-noua-portie-de-bancuri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu