Overview: România – Luxemburg


Încep articolul prin a afirma pe propria răspundere că suporterii nemţeni (şi în general, moldovenii) sunt cei mai idioţi oameni din spaţiul carpato-danubiano-pontic (notă redacţională pentru Torje: m-am referit la ţara noastră, România). Undeva pe la finalul primei reprize i-am văzut pe spectatorii din tribună făcând „valuri”. Pentru cei care nu s-au uitat la meci, scorul era 1-1, împotriva selecţionatei Marelui Ducat al Luxemburgului. Fie că era ironie, fie că nu era, V-AŢI FĂCUT DE RÂS! Tocmai eram pe cale să apelez „moldoveni idioţi”, dar mi-am dat seama că era un veritabil pleonasm.

Înainte de a trece la overview-ul propriu-zis, menţionez că am pozat în şovin şi am pariat X2 (adică nu trebuia să câştige România). Asta că tot m-am făcut Răzvan Lucescu nepatriot…😦

Nu ştiu cât de sarcastic era Mucescu junior când vorbea despre luxemburghezi ca despre nişte jucători care se apără nu ştiu cât de bine şi au o forţă ofensivă nu ştiu cât de mare. Băi tată, desculţii ăştia care au job-uri (da mă, află că lumea mai şi lucrează, nu beleşte pula-ntruna ca patriotu’ de tine) AU AVUT PRIMA OCAZIE ADEVĂRATĂ MECIULUI. Da, asistentul social şi barmanul ăla de la mijlocul terenului au conlucrat pentru deschiderea scorului! Ba chiar au avut şi o altă imensă ocazie la nici un minut după. Ai auzit, Răzvane, când aproape întreg stadionul scanda „Demisia”? Noroc că a venit Mutu cu golul suficient de rapid, că altfel răguşeau naibii toţi spectatorii. Cam asta a fost istoria meciului. Golurile următoare au fost de duzină.

Concluzie: Lucrurile se îmbunătăţesc din ce în ce mai mult pentru Răzvan. Speranţele lui cresc. Dacă după meciul contra Bosniei, Răzvan considera că şansele noastre de calificare sunt „foarte mari”, în cazul în care zvonurile privind dezafilierea bosniacilor sunt veridice, şansele noastre sunt imense! La modul cel mai serios vorbind, părerea mea este că şansele noastre de calificare pentru Cupa Mondială din 2014 sunt de pe acum infime. Fără să ştim adversarii. Ajunge că ne ştim jucătorii şi faptul că Răzvan se bucură de sprijinul Federaţiei…….

ROMÂNIA (Răzvan Lucescu): Tătăruşanu 5 – Săpunaru 4, Tamaş 5 (’65, Goian 6), Gardoş 5, Raţ 5 – Mureşan 6, Ropotan 3 – Stancu 3 (’45, Torje), Mutu 8 (’84, Alexe), Zicu 6 – Marica 5.

LUXEMBURG (contează numele selecţionerului?): Joubert 5 – Mutsch 6, Hoffmann 6, Blaise 6, Schnell (’90, Martino) 7 – Leweck 6, Bettner 5 (’81 Laterza), Payal 6 – Joachim 7, Peters 6, Gerson 8 (’59, da Motta 5).

Aaa da. Era să nu notez declaraţia lui Mutu de la finalul partidei cu Luxemburg (citez din minte): „La Zenica am jucat fără sistem de joc. De-abia dacă am atins mingea”. Nu te-ai prins că atâta ştii, să marchezi contra luxemburghezilor?!

Published in: on Martie 30, 2011 at 12:02 am  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2011/03/30/overview-romania-luxemburg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

