Cineva să-l oprească pe Hagi!


Se pare că Gică Hagi nu vrea să înveţe din greşelile trecutului şi transformă din nou Galatasaray într-o colonie de fotbalişti din Liga I, mai mult sau mai puţin români.

Dacă în primul mandat a antrenat pe „Ali Sami Yen” fotbalişti precum Gabriel Tamaş, Ovidiu Petre sau Florin Bratu, iată că în acest al doilea mandat a reuşit să îi aducă pe până acum pe Emanuel Culio, Bogdan Stancu şi Robinson Zapata. Dacă fostul ceferist Culio aproape că s-a integrat în sistemul lui Hagi, iar Stancu se anunţă a fi viitorul atacant al naţionalei României, achiziţia portarului columbian nu mi se pare la fel de inspirată. Fostul goalkeeper al Stelei are 32 de ani, n-a mai apărat de multă vreme, iar în ultimii ani am văzut mai multe gafe decât parade. Sincer, eu cred că intenţia lui Hagi este de a-i întinde o mână lui „Rufay” .

Recent am citit că „Regele” i-ar mai vrea pe Cadu şi… Bicfalvi! Un eventual transfer al lui Cadu mi s-ar părea unul potrivit, el fiind de departe cel mai bun fotbalist al formaţiei din Gruia iar din câte am înţeles nu e foarte scump, el valorând aproximativ două milioane de euro. Dar Bicfalvi? Eric Bicfalvi? Dacă e să fim cinstiţi, trebuie să spunem că el nu s-a integrat nici măcar la Steaua. Care ar fi şansele ca tânărul mijlocaş central să facă faţă în campionatul Turciei? Înţeleg că e un fel de „părinte spiritual” pentru Eric datorită faptului că el l-a transferat şi promovat în prima echipă a Stelei, însă

Published in: on Ianuarie 23, 2011 at 12:27 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2011/01/23/cineva-sa-l-opreasca-pe-hagi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

