Mea culpa!


Îmi cer scuze pentru articolul „De ce Dolce Sport îi ia la p… pe Digi Sport”, scris în urmă cu ceva vreme.

Nu îmi pare rău că am lăudat oferta televiziunii Dolce Sport. Chiar au cu ce să se laude cei de acolo, sunt cu mult peste GSPTV sau Sportro la acest moment. A nu se uita că e o televiziune abia înfiinţată. Recunosc că şi titlul a fost muuult prea exagerat. Poate că eram prea euforic, poate că din alte motive am scris acel material pe care unul dintre voi, cititorii blogului meu, l-aţi catalogat „penibil”. Şi chiar l-aţi catalogat justificat, nu degeaba am şters acel articol din arhivă.

Motivul pentru care îmi pare rău cu adevărat este faptul că am vorbit oarecum de sus despre Digi Sport. O televiziune care transmite Liga I, la care se mai adaugă cele mai puternice patru campionate de fotbal din Europa (Spania, Anglia, Italia, Franţa), plus liga naţională de handbal, Formula 1 (începând cu acest sezon), competiţii importante de box, gimnastică, judo şi alte sporturi care nu îmi vin în minte la acest moment, MERITĂ TOT RESPECTUL. La urma urmei, televiziunile concurente ale Digi Sport ce transmit? Campionate de tăiat lemne, Ligi ale Campionilor la câini sau dialoguri interminabile cu Gigi Becali.

Încă o dată îmi cer scuze.

Published in: on Ianuarie 20, 2011 at 12:02 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2011/01/20/mea-culpa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

