Bancurile cu porcuşorul agresiv rup


Porcuşorul isteric stă cocoţat într-un măr. Trece un câine şi îl întreabă:
– Ce faci acolo, porcuşorule?
– Mănânc vişine!!
– Măi porcuşorule, ăla este un măr!
– Le-am adus de acasă!!!!!!!!!!!!!!

***

Porcusorul agresiv merge la un en-gros.
– Primiti comenzi?
– Sigur ca da!
– Culcaaat!!!

***

(Bancul meu favorit all-time, am râs cinci minute în continuu când l-am citit pentru prima dată) Porcuşoru’ isteric merge la o petrecere…Nervrozat se aşează pe unde apucă. Gazda se duce la el cu un platou de aperitive… Porcuşoru’:
– NU MĂNÂNC!!!
Gazda revine cu un bax de bere…Porcuşoru’:
– NU BEAU!!!
După un timp, gazda îşi „prezintă” soţia. Când ajunge la porcuşor, ăsta sare:
– NU MĂ F*T!!!

Published in: on Ianuarie 14, 2011 at 12:02 am  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2011/01/14/bancurile-cu-porcusorul-agresiv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

