Scrisoarea mea pentru Mos Craciun


Draga Mos Craciun, Papa Noel, Weihnachtsmann sau cum te mai numesti,

 

Sunt si eu unul dintre copiii epileptici care iti scriu an de an ce vor sa primeasca de Craciun de la tine. Ca doar de aia te cheama Mos Craciun, ce p**a mea. Iti scriu de pe acum deoarece am auzit ca e bine sa iti scriem mai din timp (eu am scris chestia asta de la inceputul lunii, nu stiu cat de rapid ajung scrisorile pana in Laponia), desi nu cred ca esti atat de nataflet incat sa trimiti cadourile in ordinea in care au fost trimise scrisorile. E prea mare pierdere de timp pentru tine sa te duci din Canada in Tunisia, din Tunisia in Japonia, din Japonia in Iad etc.

Pana nu uit, vreau sa te intreb de ce mortisorii ma-tii nu am primit niciun cadou anul trecut? Sper ca nu m-ai auzit atunci cand i-am explicat Ceciliei ca nu exista Mos Craciun. Stii prea bine ca tu existi. Si eu stiu asta. Altfel nu ti-as mai scrie. Ok, stiu ca tu nu existi dar nu cred ca ma poate condamna cineva pentru ca-s un optimuist care are prieteni imaginari, nu? Plus ca tot mai multa lume le spune adevarul gol-golut copiilor, odata cu criza asta financiara. Intr-un fel e bine, copiii se maturizeaza mai repede, iar tu ca parinte scapi de cumparat cadouri cretine si de grija sa nu te vada plodul cand le indesi sub brad. Nu cred ca e ceva mai penibil decat sa te vada copilul in timp ce pui cadouri sub brad. Nu tine faza cu “Aaa, stii, tocmai ridicam aceste cadouri. Mai inainte a sosit si Mos Craciun, dar n-a stat, a zis ca se grabeste, mai are un miliard de cadouri de trimis”. Pana la urma tot ajungi la “TE ROG SA LASI CUTITUL ALA JOS!!!”.

Revenind la ceea ce vreau de la tine, ti-o spun din start – nu mai vreau ca si in anii trecuti dulciuri, jucarii, haine sau gagici. Vreau bani. Aaa da, inainte de toate vreau sa fiu sanatos, sa fie pace pe lume, sa se gaseasca leac pentru cancer & sifilis. Da-mi bani. Lei, euro, dolari, orice. Chiar si yeni, de ce nu? Doar sa fie lichizi. Nu-mi trimite pamanturi de prin Laponia. N-as putea nici sa ma c** pe ele. E prea frig. Ar ingheta c***tul in anus. Ok, sa stii ca nu m-as supara daca mi-ai trimite si o gagica. Si cred ca si un costum a la Ilie Dumitrescu mi-ar placea. Iar daca vrei sa-mi trimiti ceva dulce, expediaza si tu un lichior de ciocolata, ca baietii.

Apropo, sper ca nu esti ca pestisorul de aur sau zana cea buna si imi vei indeplini mai mult de trei dorinte. Orice ar fi, nu uita de bani. In cazul in care ai nevoie de contul meu bancar, sa-mi spui. Ca veni vorba, id de mess nu ai? Un facebook, ceva? Nu de alta, dar sunt mai la indemana decat scrisorile clasice. Si sunt si gratis. Timbrul costa bani, ba!

PS: Mereu am vrut sa te intreb ceva ca de la barbat la barbat. Esti pedofil? Nu te supara, doar intreb… E putin ciudat ca un mosneag ca tine sa imparta pe gratis cadouri la toti boracii cuminti din lume, iar pe cei rai ii pedepsesti cu cate o varguta menita sa loveasca peste fund, stii? Totusi, recunosc ca as vrea sa fiu in pielea ta atunci cand pruncii trimit scrisori gen “Draga Mos Craciun, vreau un fratior”.

Cu profund respect, nefortuit desigur,

Pedigree

Published in: on Decembrie 23, 2010 at 12:13 am  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/12/23/scrisoarea-mea-pentru-mos-craciun/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

