Muie referat.ro


Sa nu credeti ca sunt vreun tocilar sau ceva de genul acesta. Decat sa stau sa-mi fac o tema la romana sau un eseu la istorie, prefer sa copiez ceva de pe net. Nu de alta, dar eu nu sunt la un profil unde sa conteze prea mult aceste materii, deci nu are rost sa imi tocesc nervii cu asa ceva. Drept pentru care, pana acum descarcam de pe site-uri gen referat.ro sau e-referate.ro fel si fel de materiale care nu ma ajutau extraordinar de mult, dar ma ajutau. De ce spun ca nu ma ajutau extraordinar de mult? Pentru ca nu poti sa intelegi ceva din ce e scris acolo. Ceea ce inteleg eu dintr-un referat luat de pe net e: „bla bla bla powered by referat.ro”. Te ajuta cat sa nu comentezi cu proful ca de ce nu ti-ai facut tema. Nu spun ca fac referate mai bune, dar nu asta e ideea.

Ideea e ca aceste site-uri s-au smecherit. Trebuie sa platesti pentru a mai descarca referate. Ba, pe de o parte ii inteleg. E criza. Si va mai fi mult si bine. Site-urile de acest gen nu prea au surse de venit. Dar nici nu au angajati. Din cate stiu eu, referatele sunt trimise de binevoitori. Deci mi se pare cumva penibil sa pui tarif de 3 euro pentru un cacat de referat pe care il poti xeroxa de la colega aia tocilara care isi face toate temele pentru ziua respectiva. Sfatul meu e sa nu fiti naivi. Sau, si mai bine e sa nu-l faci deloc, iar daca e sa ai ghinion, ai ghinion si iei un 3. Dar macar nu ti-a furat nimeni 3 euro.

Published in: on Noiembrie 28, 2010 at 1:12 pm  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/11/28/muie-referat-ro/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

