Preview: Italia – Romania

Imi place ca inaintea fiecarui meci contra unei echipe importante, toata Romania se mobilizeaza si zice „Hai ba, ca putem sa castigam” si chestii d’astea. Poate ca si eu sunt la fel. Dar, uite ca de data asta nu voi mai fi asa. Sunt fan Italia de la sapte ani, atunci cand Franta a invins pe nemerit nationala Italiei in finala Campionatului European din 2000. Stiu imnul Italiei la fel de bine ca imnul Romaniei. Voi canta „Fratelli d’Italia” la fel de tare cum voi canta si „Desteapta-te, romane!”. Mai mult ca sigur voi fi asa si la Romania – Argentina, atunci cand se va inaugura Stadionul National.

Se pare ca acesta e primul meci pentru Romania fara Radoi. Imi pare rau de retragerea lui Mirel. Intr-adevar in ultimele partide a evoluat mai slabut, insa nu cred ca e de condamnat. Intr-adevar era bine sa mai testam un Ropotan, un Gabi Muresan, un Herea, insa Radoi trebuia sa se afle in continuare in lot pentru spiritul sau de luptator, de invingator. In afara de Chivu, avem numai spirite de mamaliga…

Dar cel mai mult imi „place” promo-ul celor de la protv/sportro in care apare Razvan Lucescu silabisind de pe prompter un mesaj de genul „I-n fo-t-balll e-e-e ca-ca-ca siii-n via-taaa. Thee opresti deee un sttttalp (…)”. Ceea ce am inteles eu din acel promo e ca isi cere scuze pentru lipsa de rezultate. Ok, dar se putea si fara sa apelezi la un promo. Puteai face o conferinta de presa.

PS: Il felicit pe Razvan pentru ca nu l-a convocat pe briliantu. Sincer.

Fratelli d’Italia,
l’Italia s’è desta,