Nu am chef sa scriu


… asa ca va las sa analizati un articol mai vechi. Desigur, multi m-au injurat, ce calitate am eu sa vorbesc asa despre cine vorbeam. Eu nu sunt genul care sa arunce cu cacat din reflex sau pentru ca asa imi place. Nu imi place sa critic pe cineva pe care nu il/o cunosc sau despre care nu am auzit destule lucruri. Dar despre zdreanta asta, doamnelor si domnilor, dati-mi voie sa spun ce gandesc eu cu adevarat.

In alta ordine de idei, iata ca sunt pe aceeasi lungime de unda cu Gigi Becali. Macar in privinta asta. Si el considera ca individul despre care am scris e o hahalera.

Despre chestia cu batutul ospatarului nu mai scriu nimic. E de prisos. Nu-mi obosesc degetele sa-l spurc iar pe brilinatu’. Asa ca, nu pot sa fac altceva decat sa va las cu acest text, scris de mine in urma cu un an:

https://pedigree77.wordpress.com/2009/10/18/zdreantza/

Published in: on Octombrie 31, 2010 at 6:28 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/10/31/nu-am-chef-sa-scriu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

