Parerea mea despre mitinguri


Bai pensionarilor, bai profesorilor, bai minerilor! Sa faceti mars la voi acasa, nu in Capitala. La munca, nu la facut proteste. Pe bune, zici ca sunteti la gheifest. Ce pula mea e de neinteles ca nu sunt bani? Credeti ca daca faceti voi pula mare azi, maine o sa zica Basescu „M-am cacat pe mine ieri. Drept pentru care voi mari pensiile pe masura madularului lui Pedigree77. Adica pensia minima va fi de 20 de milioane de lei. Bai frate, dar mai taie-ti din penis, zau asa”.

Am un mesaj si pentru Ponta sau cum pula mea il cheama pe Mickey Mouse ala cu ochelari. Nu te mai chinui sa convingi tu politicieni sa voteze nu-stiu-ce. Am un mesaj si pentru pesedisti si penelisti: BAI, VA E DOR SA FURATI? Ahahahahahahaha!

GEMENI TOTALI!

 

Published in: on Octombrie 27, 2010 at 4:13 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/10/27/parerea-mea-despre-mitinguri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

