Lãbar


Vorbesc despre Justin Bieber (sau cum pula mea se scrie). Din cate am inteles el este de profesie pusti si cica in timpul liber canta. Din start trebuie sa ma declar impotriva acestor panarame devenite staruri peste noapte mai degraba pentru stilul vestimentar sau pentru excentricitate decat pentru talent sau pentru orice altceva.

Eu nu am nimic cu acest baiat, dar consider ca are cateva mari defecte:

  • i-a murit frizerul;
  • este canadian (OMFG!);
  • i-a murit frizerul;
  • s-a nascut de 1 martie (GAY!) – mai bine incerca sa „evadeze” mai devreme;
  • i-a murit frizerul;
  • fanii arunca pet-uri dupa el;
  • i-a murit frizerul.

De curand am mai citit o stire conform careia acest Bieber va lansa ceva autobiografie, in care va prezenta viata lui fabuloasa, a unui pusti de 16 ani. C’mon, dude! Trebuie sa fii cel mai lame om de pe Pamant sa cumperi asa ceva. Ce poti sa citesti in cartea aceea? Ca face sex in patru labe (una dimineata, una la pranz si doua seara)? Singurul paragraf sau capitol pe care as dori sa-l citesc ar fi cel referitor la moartea frizerului sau. In ce auspicii a murit? Sau s-a sinucis? De ce s-a sinucis?

"Daca esti frizer si consideri ca ma poti ajuta, contacteaza-ma pe facebook!"

Published in: on Septembrie 12, 2010 at 12:00 am  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/09/12/labar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

