A inceput numaratoarea inversa


… pentru Razvan Lucescu. Perioada sa de gratie la echipa nationala a expirat. Cu totii eram optimisti in privinta nationalei de fotbal a Romaniei odata cu instalarea lui Razvan. Conferinte de presa in care jucatorii vor fi super-destinsi, antrenamente in care „tricolorii” vor da totul si nu in ultimul rand atitudine si clar-viziune pe teren. Asa imi imaginam ca vor decurge lucrurile. Conferintele de presa sunt din ce in ce mai plictisitoare, unii jucatori au intrat deja in „silenzio stampa”. La antrenamente nu stiu ce se face, dar la cum joaca Romania, acestea sunt praf. Ori asta, ori Razvan nu se face suficient de inteles in fata unor jucatori ca Dananae sau Florescu. Cat despre joc, prefer sa nu imi exprim propriile idei deoarece poate ma veti acuza de limbaj necivilizat.

Apropo, voi mai tineti cu Romania? Mai aveti vreun pic de interes fata de „tricolori”? Eu unul mi-am pierdut increderea demult. Defapt eu mi-ai pierdut increderea in tot ceea ce ma inconjoara, cu atat mai mult in nationala. Iar fara incredere si interes fata de o echipa, nu ai cum sa te poti numi sustinator sau fan sau cum preferati voi sa spuneti.

In scurt timp va incepe campania pentru Euro 2012, care se va disputa in Polonia & Ucraina. Obiectivul lui Razvan e sa califice Romania la acest turneu final. La cum am jucat in ultima vreme si tinand cont ca Lucescu junior nu a facut schimbari prea multe la nivel de lot (n-a promovat jucatori ca Fane Radu sau Gabi Torje, iar pe Bogdan Stancu l-a convocat abia in ceasul al treisprezecelea), sansele Romaniei de a face fata unor adversari ca Franta, Bosnia sau Belarus sunt minime. Si nu ma iau dupa rezultatele din amicale, desi patru infrangeri in ultimele cinci meciuri m-ar tenta sa iau la injurii unele persoane. Nu o fac. Ma leg doar de selectii. Deja il vad pe Razvanel spunand „E foarte greu sa selectionezi dintr-o arie atat de modesta”. Normal ca e modesta daca nu bagi in seama fotbalistii tineri care promit multe. Normal ca e modesta atunci cand titularul postului de fundas dreapta e Dananae (cu tot respectul, dar e prea crud pentru nationala, mai trebuie sa manance multa mamaliga pentru a face fata la un asemenea nivel), iar rezerva acestuia e Vasile Maftei (care a jucat 90% din cariera lui pe post de stopper). Unde e Sapunaru? Pe stanga, de cand ma stiu eu e Razvan Rat. Hai, tata, sa-l testam si pe Fane Radu, un jucator apreciat de presa italiana. Unde e Torje? Te-ai lamentat, Razvane, la Bogdan Mara, apoi la Nicolita, iar acum ai ajuns la Florescu. Nu o mai eschiva atata. Te-ai certat si cu Giovani Becali si cu Borcea si cu toata lumea. Nu vrei sa selectionezi dinamovisti. Dar ia-l si tu ma pe Torje. E bun, are viteza, nu centreaza rau. Te tot rezumi la Florescu, in ciuda faptului ca lumea te critica pentru asta iar tu tot il selectionezi. Vrei sa faci pe Maradona, cand tu esti vai de mama ta.

Campania pentru Cupa Mondiala din Africa de Sud am terminat-o pe locul 5, in fata Insulelor Feroe. Ne-am zis cu totii „Calificarea o pierduse satanistul de Piturca, ce vina a avut Razvan?”, uitand parca ce sex oral le-au administrat sarbii fotbalistilor nostrii. In acest an 2010 am jucat cinci partide, toate amicale ca deh, nu ne-am calificat acolo unde vroiam cu totii sa ajungem. Baietii au jucat bine, au muncit mult, au avut mentalitate, insa arbitrii ne-au ciriuit – asta am auzit de ficare data. Cel mai grav e ca aceste vorbe le-am auzit din gura lui Razvan. CUM SA SPUI CA  ROMANIA A JUCAT BINE IN ACESTE AMICALE?! Cand pula mea, Doamne-iarta-ma, am jucat noi bine? Spune-ne si noua cand. In ce meci? Contra carui adversar?

Acum voi trece direct la subiect. RAZVANE, DA-TI DEMISIA! IA-TI MENTALITATEA CU CARE NE TOT FUTI LA CAP ABURESTI LA ORICE EMISINE SI LA FIECARE CONFERINTA DE PRESA. IA-TI SI JUCATORII TAI DE DUZINA PE CARE II CONVOCI DE FIECARE DATA. AI PROMIS RECONSTRUCTIA NATIONALEI. CU MAFTEI SI MAZILU SE FACE? N-AI FACUT NIMIC PENTRU ROMANIA, LA FIECARE MECI TI-AI ETALAT COSTUMELE TALE CU CARE FACI PE TRENDINEZUL… TE SFATUIESC INCA DINAINTE SA INCEAPA PRELIMINARIILE PENTRU EURO 2012 SA ITI DAI DEMISIA DIN FUNCTIA DE SELECTIONER! DU-TE INAPOI LA BRASOV SA INJURI FEMEI! STILATA MICA CE ESTI!

Published in: on August 16, 2010 at 12:00 am  Comments (1)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/08/16/a-inceput-numaratoarea-inversa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. cred ca o sa tin cu spania de acum in colo


Lasă un răspuns

