Bancuri #5


  • Se naste bula cu o p#la de 40 de cm. Dupa ce creste merge la doctor.
    – Domn doctor nu puteti face nimic, ca am treaba asa mare si toate femeile dupa ce ma dezbrac fug…
    – Mai bula nu am ce face.
    – Da’ nu puteti sa taiati din ea?
    – Daca tai o sa mori da’ du-te la ceva vrajitoare sa iti faca ea o vraja.
    Si pleaca Bula suparat la Baba Dochia sa-i faca ceva vraja. Dupa ce-i spune problema lui, baba ii zice:
    – Ma Bulisor, io nu am ce face da’ du-te la muntele negru si in pestera o gasesti pe broscuta care daca te refuza cand o ceri in casatorie iti scade cu 10 cm.
    Si pleaca Bula spre muntele negru trecand mari si tari. Dupa ce ajunge merge la pestera si se face cu noroi pe fata sa nu il vrea de sot si merge la ea si zice foarte balbait:
    – Bbbbrroosccuuta vrrreii sa ffi sottia meeeaa?
    il vede broscuta si zice :
    – Nu!
    Bula fericit pleaca. Pe drum sa gandeste ca tot e prea mare la 30 de cm. O prinde cu ambele maini si tot ii mai atarna un pic, si merge inapoi. Intra la broscuta si zice la fel:
    – Bbbbrroosccuuta vrrreii sa ffi sottia meeeaa??
    Broscuta se intoarce cu spatele…. bula din nou:
    – Bbbbrroosccuuta vrrreii sa ffi sottia meeeaa?
    Iar se intoarce broscuta… Bula disperat o scutura pe broscuta si zice:
    – Vrei sa fi sotia mea?
    Broscuta nervoasa se intoarce si zice raspicat:
    -Nu, nu si nu!!!
  • Maria era fata batrana a satului si era foarte mandra de conditia ei. Stiindu-se cu o varsta inaintata, se duce la pietrar si ii spune:
    – Cand ‘oi muri, sa-mi faci o cruce de piatra pe care sa scrie „Sub aceasta pietrisoara /Doarme-a noastra Marioara. S-a nascut fecioara, A trait fecioara, Si-a murit fecioara.”
    Dupa cateva luni, moare Maria. Pietrarul nu mai tinea minte ce ii spusese femeia sa scrie dar cam tinea minte ce voia sa spuna, asa ca a sapat pe cruce: „E Maria dedesubt/ Nu are sigiliul rupt.”
  • Se uita Ion peste gard si il vede pe Vasile jucand tenis cu Agassi. Batea Vasile la Agassi de nu-i venea sa creada.
    – Ba Vasile domnu ala nu-i Agassi?
    – Ba da mai Ioane.
    – Si tu stii tenis, ma?
    – Stiu ma Ioane, mai bine n-as sti. No ia ca iara l-am batut.
    -Apoi cum sa face ma, ca nu te-am vazut niciodata. ( Agassi terminat, il roaga sa mai joace o partida)
    -Du-te in fundu’ gradinii, acolo-i un broscoi, ala-ti indeplineste orice dorinta, numa vezi de vorbeste mai tare cu el ca-i cam surd.
    Se duce Ion la broasca si ii spune ca vrea mult aur. Cand ajunge acasa constata ca in batatura avea un taur. Se plange la Vasile:
    – Surda tare broscuta ta, am vrut mult aur si mi-a dat un taur.
    – Si tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis?
  • Geoană va ţine azi o conferinţă de presă. Filmuleţul cu el bucurându-se şi ţopăind pe scenă este trucat!
Published in: on Iulie 20, 2010 at 12:02 am  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/07/20/bancuri-5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

