Echipa stranierilor, 2009-2010


In criza de timp si/sau bani, finantatorii echipelor de fotbal romanesti au cumparat multi jucatori straini – unii mai putin valorosi, altii si mai putin. Dintre toti, am incercat sa schitez un prim-11 al celor mai buni strainieri din Liga I in acest sezon. Inaintea de a prezenta echipa, doresc sa mentionez ca cel mai bun antrenor strain mi s-a parut Andrea Mandorlini. Stiu, nici pe mine nu m-a fascinat jocul CFR-ului anul acesta, insa trebuie sa admitem cu totii ca a fost cea mai constanta echipa, cea mai bine organizata si cea mai eficienta echipa din punct de vede al jocului (de data aceasta n-a mai facut spectacol la fel ca si acum doi ani, nu a invins la diferenta mai mare de trei goluri – in tur, Rapid 1-4 CFR Cluj). Bravo lui Mandorlini, un antrenor nou in Romania care s-a integrat rapid si bine, astfel ca miscarea lui Paszkany a fost cat se poate de inspirata, e drept, si cu ajutorul lui Walter Zenga, cel care a pus o vorba buna la Cluj pentru conationalul sau.

Cu acestea fiind spuse, echipa e urmatoarea:

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/06/29/echipa-stranierilor-2009-2010/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Salut, tocmai am descoperit acest blog, imi place continutul, se vede ca te preocupa. Intra si tu pe recent deschisul meu blog: Pagina de Sport cu opinii de la Mondial, dar si liga I si altele din sport la
    http://www.danolteanu.wordpress.com
    Te astept

  2. Cred ca isi avea locul si Wesley undeva in echipa.El si Spadacio sunt buni amandoi..cred totusi ca e mai bun Wesley

  3. Nu-mi dau seama ce iti place la Hugo Luz…

  4. Spadacio a dat cele mai multe pase de gol in acest sezon, daca sursele mele sunt corecte. Si mie imi place Wesley, insa dintre cei doi, eu consider ca Spadacio e mai fotbalist, plus ca nu e atat de capricios precum Wesley.

    Legat de Hugo Luz, trebuie sa admiti ca a cunoscut o ascensiune remarcabila in acest an la Vaslui. S-a integrat bine in echipa, a pus si el umarul pentru clasarea pe acest loc 3. A jucat constant bine, nu l-am prea vazut clacand. Asta mi-a placut.


Lasă un răspuns

