Bancuri #2


  • Crăciunul la canibali:
    – Copii, să fiţi cuminţi anul ăsta, că, dacă nu vine Moş Crăciun, nu avem din ce face friptură!
  •  Se duce unul să cumpere ţigări. Ia pachetul şi citeşte: „tutunul cauzează impotenţă”. Speriat, îi zice vînzătoarei:
    – Nu vă supăraţi, dinalea cu cancer nu mai aveţi?
  • Un tip firav stătea într-un bar cu o bere în faţă. Apare un şmecher, îi dă două palme, îi ia berea şi o dă pe gît. Ăsta firav începe să plîngă, să se tăvălească pe jos.
    – Ce ai, mă? Plîngi pentru o bere, aşa bărbat eşti tu?
    – Cum să nu plîng? De dimineaţă m-a părăsit nevasta, mi-a golit contul din bancă şi mi-a luat tot din casă. După-amiază îmi pierd slujba, încerc să mă arunc în faţa trenului, dar o ia pe altă linie, încerc să mă spînzur şi se rupe funia, încerc să mă împuşc şi se blochează pistolul. Cu ultimii bani, îmi cumpăr o bere, torn otravă în ea şi vii tu şi o bei…
  • Cum se numeşte penitenciarul de maximă securitate din Craiova? AlcaPraz.
  • – Care este conditia principala pentru a fi cofetar in Scotia?
    -Sa ai diabet…
Published in: on Ianuarie 10, 2010 at 1:08 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/01/10/bancuri-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

