Bancuri #1


Ca sa iesim putin din nisa sportului si mai noua din cea a politicii :|, am decis sa postez un set de bancuri ce ne fac sa uitam de blaturile, scandalurile si esecurile ce bantuie de ani buni fotbalul romanesc, dar si de coruptia ce bantuie Romania de cand mai stiu eu.

  • Într-o zi, o soţie se plînge soţului:
    – Dragă, sînt nemulţumită că am sînii mici.
    Soţul îi răspunde:
    – Ia o bucată de hîrtie igienică, freac-o între sîni şi în cîţiva ani ai să vezi că o să-ţi crească.
    – De unde ştii? întreabă mirată soţia.
    – Cu fundul a funcţionat, nu-i aşa?
  •  – Alo, draga mea, ce-ţi plac mai mult, bananele sau căpşunile?
    – Eşti la piaţă?
    – Nu, la farmacie!
  • – Ce este verde si are multe oua?
    – Corul Vanatorilor.
  • Bula la ora de romana, avea de pregatit o compunere lunga de 5 pagini. Intra profesoara in clasa si spune:
    – Cine nu si-a facut tema sa ridice mana sus.
    Copiii, speriati, nu ridica mana. Se plimba profa printre randuri si se opreste la banca lui Popescu.
    – Popescule, citeste-ne ce ai scris.
    – Stiti, doamna profesoara… Ieri am fost tare ocupat, a trebuit sa plec din oras, m-am intors seara tarziu si chiar n-am avut timp sa imi fac tema. Va rog frumos sa ma scuzati.
    – Imi pare rau, dar nu te pot ierta… La loc, 3!
    Se mai plimba profa printre randuri, ajunge la Ionescu.
    – Ionescule, citeste-ne tu.
    – Doamna profesoara, stiti… Mi-am uitat caietul acasa. Imi cer scuze, va aduc maine tema.
    – Ionescule, n-am ce sa-ti fac. Carnetul, te rog… 3!
    Se mai plimba printre randuri si ajunge la Bula.
    – Bula, spune-ne ce ai scris.
    – Doamna profesoara, stiti… Tatal meu e body-guard la discoteca, fratele meu face si el sala de vreo 2-3 ani…
    – Ce faci Bula, ma ameninti!? La loc, 6!
  • După o zi criminală, în care lui Moş Crăciun toate i-au mers prost (i s-au îmbolnăvit 4 elfi, 5 reni au răcit, sania s-a rupt, a rămas fără băutură şi a venit şi soacră-sa în vizită), seara sună la uşă un îngeraş cu un brad imens de Crăciun.
    – Ce să fac cu bradul, Moşule? întreabă îngeraşul.
    – Să ţi-l bagi în fund!
    Şi, de atunci, există tradiţia cu îngeraşul înfipt în vîrful bradului…

In alta ordine de idei, doresc sa imi exprim regretul fata de prematura disparitie a actorului Toni Tecuceanu. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Published in: on Ianuarie 6, 2010 at 12:02 am  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2010/01/06/bancuri-1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

