Steaua – Ujpest (Dozsa) I


Meciul tur s-a terminat cu victoria romanilor, scor 2-0. Steaua a dominat tot meciul cap-coada si nimeni nu ma poate contrazice. Bozgorii n-au avut nici macar o jumatate de ocazie, doar in primele minute au avut ceva incursiune, dar pana la urma mingea a trecut la cativa metri buni de poarta, iar in a doua repriza cuplul de fundasi centrali romani i-au facut un cadou atacantilor adversi, insa ne-am putut da seama care era valoarea fotbalului bozgor. Totodata eu mi-am dat seama ca bozgorii nu sunt departe de romani la nivel de mentalitate, un grup de drogati care au calatorit cu trenul au inceput sa ne faca tigani, uitand ca ei provin originar din Mongolia, zona din care provine si Tamango. Cat despre reactia lui Kapetanos, el a facut ceva firesc, demn de premiat cu Ordinul „Steaua Romaniei” in grad de cavaler.

Surdu si Stancu au fost letali, au combinat foarte bine si se anunta a fi o solutie in atacul nationalei in cazul in care pe Mutu il doare iar in pulã cot.

Urmeaza meciul retur la Budapesta, joi 23.07.2009, iar peste ceva vreme va urma si turul urmator preliminar al Euro Ligii, unde Steaua o va intalni pe una dintre Flamurtari (Albania) sau Motherwell (Scotia).

Published in: on Iulie 18, 2009 at 12:19 pm  Comments (4)  
Tags: , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://pedigree77.wordpress.com/2009/07/18/steaua-ujpest-dozsa-i/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu am vazut fotbalist mai slab ca numarul 10 de la unguri. Parca Tisza il chema. Pana mea, driblezi portarul si in loc sa sutezi, tu iti inchizi unghiul :|. O echipa de rahat Ujpest. Cred ca se va termina egal la Budapesta.

  2. A jucat cv Steaua in meciul asta.Bn ai zis Cata de Mutu.

  3. Dragule, Termenul de bozgor se refera la cei fara de tara, deci eventual la maghiarii din Romania. Si referitor la cuplul letal Surdu – Stancu sa nu ne imbatam cu apa rece, Ujpest nu e Chelsea si nici macar nationala Ungariei, e cam la nivel de un farul sau Bistrita de la noi.

  4. Daca nu ai vazut la televizor, si suporterii lui Ujpest au strigat in gura mare „tiganilor!” catre calatorii de pe peron pe care i-au udat cu apa din flacoane. Tiganii sunt o grupare de oameni de provenienta din Asia, zona centrala. Daca acesi insi calatoareau prin Pakistan sau Irak, aveau tot dreptul sa stige „tiganilor!”. La fel am facut si eu pe necunoscatorul de termeni lingvistici si i-am facut „bozgori”. Bine ca fanii maghiari au uitat de incidentele din gara cand se plangeau de acel banner al galeriei steliste.

    Cat despre cuplul de atac al Stelei, mi se pare ca in acest moment Steaua o duce cam cel mai bine cu atacantii dintre candidatele principale la titlu (CFR Cluj, Timisoara, Unirea Urziceni si Steaua). Poate Timisoara sa aibe atacanti mai multi si la prima vedere mai valorosi, insa n-as baga mana in foc ca Magera e mai bun ca Surdu sau Parks decat Kapetanos. Pentru prima partida oficiala, la o luna si ceva de pauza, eu cred ca Steaua o duce foarte bine.


Lasă un răspuns

